Obědy bohaté na proteiny: Dejte si maso, luštěniny, vejce

  • Vepřové medailonky s hráškovým pyré: Rychlé, jednoduché a bohaté na bílkoviny.
  • Kuřecí prsa na grilu s quinoa salátem: Ideální kombinace pro rychlý oběd, který nabije energií a zasytí.

Nízkokalorické, ale syté obědy: Stavte na ryby, zeleninu

  • Losos grilovaný s brokolicí: Zdravý a rychlý oběd, který zasytí a dodá potřebné živiny.
  • Tuňákový salát s avokádem: Rychlý, zdravý a velmi sycený.

Jednoduché obědy z jednoho plechu: Hodí se různé druhy masa, kořenová zelenina

  • Pečené kuře s batáty a zeleninou: Vše pečené na jednom plechu pro minimalizaci úklidu.
  • Klobásy s pepři a cibulí: Rychlé, chutné a bez zbytečného nádobí.

Expresní sendviče a burgery: V hlavní roli uzeniny, celozrnné pečivo

  • Hovězí burger na grilu s domácími hranolky: Rychlý, sycený a vždy oblíbený.
  • Velký sendvič s pečeným masem a hořčicí: Ideální pro chutný a rychlý oběd.
reklama
reklama
reklama
reklama