Rychlé obědy pro děti by měly být nejen výživné, ale také visuálně lákavé a snadno sestavitelné. Máme pro vás několik nápadů, co dětem připravit i v hektických dnech.

Zdravé quesadilly

Rychle a snadno připravíte quesadilly plněné sýrem a zeleninou, jako jsou papriky, rajčata a špenát. Tento oběd je bohatý na bílkoviny a vitamíny a můžete ho podávat s jogurtem nebo guacamole pro extra porci zdravých tuků.

Sendviče s krůtím masem a zeleninou

Celozrnné sendviče s plátky krůtí šunky, sýrem a vrstvami čerstvé zeleniny jsou jednoduchým a vyváženým obědem, který můžete rychle sestavit. Pro zábavnější variantu můžete použít vykrajovátka na chléb a vytvořit tak veselé tvary.

Ovocné a zeleninové špízy

Střídavě napíchejte na špejli kousky sezónního ovoce a zeleniny. Tento barevný a zábavný oběd může doprovázet jogurt nebo nízkotučný dip. Tato forma podávání zvyšuje šance, že děti s chutí sáhnou i po zdravějších možnostech.

Anglické muffiny s pizzovou náplní

Anglické muffiny rozřízněte napůl, potřete rajčatovým protlakem, posypte sýrem a dalšími oblíbenými ingrediencemi jako jsou šunka, kukuřice nebo ananas. Zapékejte v troubě na 200 °C asi 10 minut. Rychlý a zábavný oběd, který si děti zamilují.

Domácí smoothie

Mixujte oblíbené ovoce s jogurtem nebo mlékem a přidejte trochu medu nebo javorového sirupu pro přirozenou sladkost. Toto nutričně bohaté smoothie může sloužit jako rychlý oběd nebo osvěžující snack.

Kuřecí stripsy s medovo-hořčičnou omáčkou

Kuřecí prsíčka nakrájejte na proužky, obalte v celozrnné strouhance a rychle opečte na pánvi. Podávejte s domácí medovo-hořčičnou omáčkou pro chutný a proteinově bohatý oběd.

reklama
reklama
reklama
reklama